Pages

APIUM : KOLEJ KEDIAMAN

 1) Kolej Kediaman 

Di kampus ini terdapat 2 buah kolej kediaman untuk para pelajar yang menuntut di sini iaitu:

 a) Kolej Kediaman Al-Ghazali. 



BLOG AL-GHAZALI (LELAKI)


Bangunan ini adalah satu blok asrama yang dibina 4 tahun lalu untuk penempatan siswa yang menuntut di Nilam Puri bagi menggantikan asrama lama yang tidak mampu menampung bilangan siswa yang bertambah setiap tahun .Bangunan satu blok setinggi 3 tingkat ini mampu menampung pelajar seramai  260 pelajar .Setiap paras disediakan bilik air dan tandas untuk kemudahan pelajar sementara bilik TV dan sebuah kantin ditempatkan dibahagian bawah .Setiap bilik menempatkan 2 orang pelajar siswa yang disediakan 2 katil ,2 meja belajar ,2 almari dan kemudahan –kemudahan lain. 

b) Kolej kediaman Al –Malik Khalid. 


BLOG AL-MALIK KHALID (PEREMPUAN)
 Asrama ini menempatkan pelajar siswi yang menuntut disini .Ia mampu menempatkan 450 pelajar dalam satu-satu masa .Bangunan ini mengandungi beberapa blok bangunan setinggi 2 tingkat.Dibahagian paras bawah terdapat sebuah kantin ,surau ,koperasi ,bilik TV dan beberapa kemudahan lain.Setiap bilik menempatkan 3 orang pelajar yang disediakan berbagai kemudahan untuk pelajar. Di bahagian tengah –tengah bangunan terdapat sebuah gelanggang badminton untuk kegitan sukan.

Read Users' Comments (1)comments

1 Response to "APIUM : KOLEJ KEDIAMAN"

  1. wawetsekazakarian says:
    3 March 2022 at 21:19

    Best slots - jtmhub.com
    Best slot machines - jtmhub.com - 여수 출장마사지 Search results for "Best 부천 출장마사지 Slots" at jtmhub.com. Get a 30 통영 출장안마 Free spins 천안 출장안마 no 인천광역 출장안마 deposit bonus at

Post a Comment